onsdag 21 januari 2015

onsdagstråk

Hade skola till 12 och efter det har jag bara suttit hemma och försökt läsa på tenten som vi har imorgon. Så mycket att lära sig och komma ihåg... har dessutom inte fått tag på den rätta boken så hoppas nu på att den gamla version som jag har iallafall innehåller någonting liknande som den nya. 
Kan hända att det här blir den första tenten som jag hamnar skriva på omtent.. men vi får se, kanske det går riktigt bra också! 

Imorgon har vi kort skoldag och efter det är det tandläkarbesök som gäller för min del. Och då hoppas jag på att få bort tandställningen... annars kan ni gissa vem som kommer vara sur och arg hela helgen! 
Men sen tar jag iallafall helg. Eller lite skolarbeten ska skrivas med Iréne, Josse och Jenny men det borde inte vara något större problem med det. 
Det blir lång helg för mig sen, ska tillbaka till skolan först nästa veckas onsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar