fredag 20 mars 2015

lärorik vecka

Härligt med fredag och ledig dag imorgon. 
Haft en riktigt bra vecka på sjukhuset och har lärt mig en hel del nya saker.
Vissa dagar finns det massor att göra och vissa dagar är det lite lugnare. På onsdag kväll t.ex. - då samlade jag och min handledare ihop 20000 steg per man. Så ganska bra träning är det ju också ;)
__________________________

Har börjat fundera lite på nästa vecka angående pampas veckan! 
Skulle så gärna vilja till Rewell center på fredag kväll så om du eller någon du vet säljer en biljett så köper jag mer än gärna :) 

Imorgon ska jag ta sovmorgon, såå behövligt känns det som! Sen blir det stan en stund på dagen. 

Jag tror ni har fått klart för er att jag för tillfället studerar och går i skolan, men vad gör ni? 
(i brist på nya bilder så kör vi en fråga)

Create your free online surveys with SurveyMonkey , the world's leading questionnaire tool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar