lördag 11 april 2015

en bra lördag

Har haft en jättebra lördag.Vädret har varit superfint så jag har varit på bra humör hela dagen :)
Vid 12 gick jag till Jenny där hon bjöd mig och Iréne på kaffe och supergod marängkaka! Efter en timme gick jag och Jenny iväg till sjukhuset eftersom vi både hade kvällstur. Njöt av solen och planerad lite inför första maj :) 
Nu är jag hemma efter en superbra kvällstur på sjukhuset. Trivs verkligen jättebra på jouravdelningen:)
Imorgon och på måndag är jag ledig före jag ska vaka 2 nätter. Morgondagens planer är få, men jag ska iallafall gå ner till biblioteket för att rösta - men först måste jag bestämma vem jag ska rösta på förstås ;)
Direkt solen lyser och det är lite varmare ute så känns livet lite härligare. Precis så har de varit idag. Och att jag har en hel del att se fram emot nu under de senaste halvåret är inte så tokigt det heller. Bl.a. födelsedagen som ska firas hemma i Ekenäs, sommaren (+ nytt sommarjobb), kanske spela fotboll under sommaren, att flytta här i Vasa och att hoppeligen mina österbottniska vänner ska komma på besök till Ekenäs i sommar- allt det ser jag framemot. Massor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar