lördag 18 april 2015

helgen i ett nötskal

Fredag
Började dagen med morgontur på sjukhuset!
Mikaela kom till mej vid 16:30 och lite före kl. 18 for vi till Gerby för att kolla på Medicinarspexet. Riktigt bra spex och kul att träffa Yassu (som spelade i spexets orkester). Någon timme efter spexet gick vi in till stan. Först blev det lite Hese-mat och efter det Ollis! Inte så jättemycket folk men superkul hade vi och dansa gjorde vi minsann ;)


Lördag
Mikaela sov över hos mig och på förmiddagen gick vi till stan för att gå i butiker. Jag köpte inget men det var iallafall kul att gå omkring på stan i solskenet och njuta av en ledig dag :) Sen avslutade vi med lunch på Rosso!



...och nu på kvällen har jag varit på Wasaspexet med Iréne. Alltså jag har inte ord för hur bra det var. Sjukt duktiga var dom alla och bjöd verkligen på sig själva. Vet nog inte när jag senast har skrattat så mycket att käkarna blivit sjuka ;) 


En väldigt lyckad helg alltså. 
Imorgon har jag kvällstur men före det ska jag ta en sovmorgon -det blev inte så många timmar sömn inatt eftersom vi var hemma först vid 3 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar