lördag 30 maj 2015

äntligen sommarlov

Jag tror inte att jag riktigt förstått ännu att vi verkligen har sommarlov nu... :)

Efter en jobbig vår i skolan med massa svåra tenter, mycket skolarbeten, 8 veckor praktik och otroligt tung majmånad så kan man äntligen slappna av och sätta tankarna på annat än skola, tenter och arbeten... 
..och jag är så glad och stolt att jag kommit igenom alla kurser i vår och med riktigt bra vitsord också!
Ikväll ska vi fira med utgång. Imorgon sista lediga dagen före sommarjobbet börjar på måndag. Ser så framemot nytt jobb och nya människor :) 

På torsdagen efter att vi haft sista skoldagen så firade vi det med att fara till Faros och äta. 
Så här kommer nu massa bilder från torsdagskvällen. 
..och jag kan än en gång konstatera att vi har den härligaste klassen <3


















..nu ska jag sätta ner mig i frissastolen och få håret tvättar och uppklippt lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar