onsdag 27 maj 2015

fått nycklarna!!

Vaknade vid 8 idag morse. Packade mellan 9 och 13 och efter det har jag läst engelska. 
Sen lever jag ju som sagt i ett kaos just nu, så går med skor på inne och i pyjamas nästan hela dagarna för att inte smutsa ner mina få klädesplagg som jag har kvar (det mesta är nedpackat redan). 
Bildbevis måste ni ju givetvis också få..

__________________________________ 

Ni kan inte ana hur mycket jag väntar på att morgondagens skoldag och denna termins två sista tenter är undan. Sen ska det firas. 
På kvällen ska vi med klassen till Faros och äta och efter det blir det säkert, lika som förra året, att hänga tillsammans med klasskompisarna vid vattnet i solnedgången och prata om allt och inget :) 

Nu ikväll har jag varit till min nya lägenhet efter nycklarna. Det börjar närma sig nu.. 5 juni får jag sova första natten där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar