tisdag 7 juli 2015

Orange is the new black

Tredje dagen som jag är borta från jobbet.. igår kände jag ingenting av ögoninflammationen men idag var den tillbaka igen. Besökte läkare idag (igen..) och fick nu både mera droppar och salva, så om jag inte är kvitt ögoninflammationen till torsdagens kvällstur så är det något som är fel.. Håll tummarna tack. 
Känns hemskt att vara hemma såhär länge för en så liten sak - men risken att jag smittar patienterna är stor, tyvärr. 

För att få de här tråkiga hemmadagarna att gå snabbare så har jag börjat kollat en ny serie - Orange is the new black. Har länge tänkt se den serien men har inte hittat ett passligt tillfälle, men nu äntligen gjorde jag det. Perfekt att kolla serie då man ligger hemma och tycker synd om sig själv:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar