torsdag 24 februari 2011

känslan efter 2 träningspass...

...är ljuuvlig.
1 timme hård träning på gymmet och 45 min. simträning. Hohho så skönt.
Har just varit med mamma till butiken och handlat lite mat och annat. Jag kan varna er att min mat"lista" för de närmsta dagarna kommer se lite annorlunda ut...

Hmm.. någonting annat nytt?
Jo jag skulle ha farit med Benkka på bio idag, antagligen, om jag inte skulle ha dragit iväg på träning... men imorgon får jag iallfall vara med honom
Min träning slutar halv 9 på kvällen, efter det åker jag direkt till honom, badar bastu och kanske ser någon film sen och sova efter som jag har träning halv 12 på lördagmorgon.
Skojskoj..
Imorgon är jag också tvungen att läsa lite läxor...hmm
Nu äta--> karelska piroger :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar