torsdag 24 februari 2011

myyspyys

(i inlägget var jag hade massa sommarbilder och en video, så det är alltså Juliette som jag filmade för 2 ½ år sen. )


Har kommit hem. Hade verkligen mysigt med Julie :)
Först bada vi bubblepool sedan såg vi på film, åt chips och fick dessutom morotskaka som hennes syeter hade bakat. Sedan bäddade vi, låg och talade länge och ca: 00.00-01.00 tiden somnade vi. Vaknade 12, åt morgonmål och så på tv :)

mitt program för idag:
har just ätit
ska snart dra iväg till gymmet och träna,ensam... sköönt!
efter gymmet drar jag iväg till simhallen och träningssimmar lite
kommer hem ca: 20-21 tiden,
äter kvällsmål och kanske ser på tv?

Morgonmål: ett bröd och en yoghurt
sen lunch: pasta från igår + mjölk
inget mellanmål eller middag blir det, utan bara kvällsmål ikväll, en yoghurt och en smörgås kanske?





p.s. det är mitt ben som är "vid min mage" .. inget annat.. haha

Nu iväg på 2 hårda träningspass :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar