onsdag 23 februari 2011

listan stulen av Julie

Lovar du att vara ärlig:  Absolut
Du heter: CathrineSmeknamn:  Cato
Låt just nu: Britney Spears- Hold it against meBeroende av:   facebookVem behöver du mest just nu: jag behöver en kompis att umgås med, vilket jag just kommer att fåVad tror folk om dig:  att jag är blyg och snäll kanskeVad får du oftast komplimanger för:  mitt hår Brukar du skratta för dig själv:  det händerVad står det i ditt senast inkomna sms: jepp det passar bra, ska försöka starta senast 4Vart bor du:  i den stora staden ekenäsTrivs du där: det gör jag nogÄger du några converse: inte äkta, men 2 fakeFestar du mycket: nej
Sprit, cider, vin eller öl:  ciderBrukar du bli för full: NEJ
Vad har du för mobiloperatör: saunalahtiÄr du allergisk mot något: pollen och katterHar du haft sex idag: nei
Nästa mål i ditt liv:  bli närvårdareHur svarar du i mobilen: hejVem ringde du senast: jontte :P Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hmm.. minns inteAntal timmar sömn inatt: 11Sov du ensam: jepp
Tycker du om din pappa: jo det gör jag nogBrukar du komma i tid: alltidNär mår du bra: när jag har mänskor runt mejNär blev du fotad senast: minns inteHur känner du dig nu:  glad, och väntar till kvällenVanligaste färg på dina kläder: svart eller turkosÄr du smart: inte egentligenÄr du aktiv i skolan: jo försöker vara det iallafallVad saknar du: jag saknar bl.a. sommaren väldigt mycketHade du en bra kväll igår: den skulle ha blivit bra, men det slutade väl ändå helt okejFavoritdryck på morgonen: juiceRakar du benen: jepp, men inte så ofta på vinternNär brukar du gå och lägga dig: 11-tiden på vardagarÄr du blyg: folk tror det, men jag är nog inteSysslar du med någon idrott: fotbollVill du hellre ha mail än brev: brevTror du på kärlek vid första ögonkastet: hmm. svår frågaHur mycket krävs det för att du ska bli full: inte mycket. om jag redan blir yr av ett halvt champagne glas...Har du spytt offentligt:nopeÄr du nöjd med ditt liv: det är jag välOm inte, vad vill du ändra på: inte så mycketÄr du bortskämd: nejVad gör du i morgon: tillbringar halva dagen hos julie och andra halvan i gymet och simhallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar