fredag 29 juli 2011

shopping i Karlskrona

Idag har vi shoppat hela dagen. Bilder på allt jag har köpt får ni se när jag kommer hem, men kan ju snabbt räkna upp vad jag fyndade:
-en turkos topp med "volanger" 50 kr.
-ett par race marine tygskor från stadium (blå,vit,rosa rutiga) för 99 kr.
-en rosa Peak Performance huppari med blå text från Stadium för 600 kr. (hade kostat 1200 kr.)
-en brunrutig skjorta från Jansens för 150 kr. 
-en ljusorange "mysdräkt" från Cubus för 200 kr. (båda delarna tillsammans)
-en turkos tubtopp från Gina Tricot för 29 kr. 
-en deodorant från Apoteket (Absolut torr) används bara en gång/vecka
+ 3 tidningar (Glaze, in Touch och Chic)och en sudoku bok 
... så en hel del pengar har jag gjort av med idag, men tur att jag får lön i övermorgon. 

Har det så superbra här i Ronneby, vill inte hem! Åt tacos för en stund sen, dom sitter nu och ser på friidrott och jag ska snart hoppa i duschen. Imorgon har dom lovat bra väder, så då är vi väl ute lite och på kvällen far vi antagligen ut och äter. Dessutom ska jag få träffa en 1 årig flicka och en 2 årig pojke också! :)
På måndag morgon börjar vi starta hemåt. Åker först 5 timmar bil till Stockholm, och efter det båt från Stockholm till Åbo, vi sover alltså på båten. 
Nu ska jag fortsätta njuta av det fina sällskapet och det lyxiga huset! Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar