lördag 30 juli 2011

börjar bli pank...

Idag IGEN har jag shoppat massor, även om det inte alls var meningen. Vi skulle bara åka in till "stan" och se lite, men såklart blev det att gå i alltför många butiker. Men som tur shoppa jag allt på rea igen :-) ...och allt som jag köpte är jag i behov av.
Här är de saker som jag köpte idag: 
-2 nagellack (också 2 igår, som jag glömde skriva, så 4 allt som allt) 39 kr./2 st.  från Maxi
-ett par svarta capribyxor 99 kr. från Maxi
-ett par vita capribyxor 79 kr. ?! från Vero Moda/Vila
-ett par beige capribyxor 99 kr. från Maxi
-ett par olivgröna shorts 79 kr. från en liknande butik som Jansens
-en bok (storlek 37, denise rudberg) 39 kr. från Maxi
-2 par underbyxor 30 kr. tillsammans från Kappahl
-ett par lila jeans-leggings 79 kr. från samma butik som jag köpte shortsen
-födelsedagspresent x 2
... tror det var allt, och har fotat allt redan så bilder får ni som sagt på tisdag eller onsdag!

vårt program för ikväll: 
Snart duscha och klä oss lite finare, klockan 18 ut och äta, och sen senare ikväll spela spel och annat roligt :)

imorgon: 
stiga upp kanske 9, äta morgonmål och sen iväg till ett stort loppis här i närheten, grilla på dagen och på kvällen packa och bara ta det lugnt! på måndag morgon hem...... :-(
Nu ska jag hoppa i duschen>>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar