söndag 31 juli 2011

sista dagen i Sverige

....är på dåligt humör på samma gång som jag är väldigt glad. Det dåliga är att vi åker hem imorgon på morgonen och den bra saken är ju förstås att jag har det så jättebra här i Ronneby! Hoppas att vi gör en likadan resa hit nästa sommar igen! :)
Idag steg vi upp tidigt, åt morgonmål och körde till Brunsparken där det var loppis på gång. Där gick vid läänge, eftersom loppiset var jättestort, och då menar jag JÄTTESTORT. Har aldrig sett något liknande förut tror jag! Där köpte jag endast en sak: väggdekorationer. Visar bild sen när jag har lagt upp dem på väggen :-) har dessutom fått träffa 1 åriga Ellen och 2 åriga Arvid idag, såå söta barn <3
Idag är vädret dessutom bra. Solen lyser för fullt så nu ska jag ut och äta lite grillmat.
Ingen uppdatering imorgon... åker bil hela dagen och båt på kvällen och natten.
Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar