fredag 18 november 2011

mango piltti

Jag vill ha cocis och jordgubbar. Jag vill kunna äta och dricka utan att det känns som om min mun håller på att sprängas.. Jag vill att mjölk skall smaka mjölk och inte spyor.. Jag vill kunna svälja värktabletter så att denna plågsamma smärta skulle försvinna. Jag vill inte att min hals ska vara såhär uppsvullen och jag vill kunna orka göra något. Nu ligger jag bara här i soffan och önskar att det här snart går över. Jag tycker att jag har varit sjuk tillräckligt länge redan... Över en vecka, men det värsta har pågått i ca 6 dagar...
Varför just jag? jag som aldrig annars är sjuk. kan inte det här istället vara en vanlig flunssa. ÅÅÅÅHH jag blir så arg :'(
Det enda jag har fått i mej idag i matväg är 2 skedar piltti till morgonmål, ett glas juice, några skedar gröt + några klunkar mjölk...

+ jag vill börja träna!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar