torsdag 17 november 2011

några skedar gröt

Hej på er. Har inte haft ork att blogga.. tid har jag ju massor men har ingen inspiration just nu heller..
Idag har jag iallafall lyckats få i mej några, kanske 5 matskedar gröt, lite Fanta och riktigt lite glass + massa värkmediciner. Ska försöka få i mig lite till gröt senare. Är ständigt hungrig, men ingenting sjunker eftersom min mun/hals är så otroligt sjuk. Huvudvärk och ont vid lymfkörtlarna har jag också. Okej nu börjar det här bli en angstblogg, förlåt...
Den här dagen har iallafall varit bättre än igår♥.. även om jag har mått lika dåligt..
Ska ikväll försöka orka börja läsa en bok också. 
Det är inte ofta man säger det här: men jag saknar faktist skolan, skulle göra vad som helst för att vara frik nu och slippa till skolan...


allt jag önskar nu:
-att kunna börja äta och framförallt dricka igen
-att slippa tillbaka till skolan och träffa kompisarna

-att vara så pass frisk på lördag att jag slipper och se på futsal match
-och att det ska vara jul, att jag ska få äta julmat och dricka julmust!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar