söndag 25 november 2012

3 dagar kvar

Praktiken börjar närma sig sitt slut.... Gillas inte alls. Men vad kan man göra? 
Slutar alltså på onsdagen och är sen ledig torsda och fredag + hela följande vecka. Men denna fredag ska jag en timme fara till Katarinaskolan och kolla på deras julfest så då är det sista dagen jag ser de härliga barnen ♥ :( 

Detta veckoslut har varit riktit bra. Har varit på 45 års kalas och ätit god kaka, hängt med Yassu och så var vi ut och dansade på fredagen. På lördag hade jag 2 träningar + palaver och mat med laget. Fotbollen känns så bra för tillfället! Är så roligt och min motivation är på topp. Hoppas det håller i sig hela vintern :) 
På lördagkväll var jag med Julia. Vi var till Kinarestaurangen :---)
Idag har jag igen tränat fotboll och så har vi haft lunchgäster här. Futsal match har jag också kollat på :)
Ska nu dra ett träningspass här hemma och sen blir det solsidan  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar