onsdag 28 november 2012

sorglig men bra dag

Praktiken är nu slut. Var sista dagen i skolan och på eftis idag. Var både den bästa och den sämsta dagen idag. Sämsta, eftersom det var den sista dagen med de underbara barnen och jag var tvungen att säga hejdå till de flesta barnen. En del träffar jag ännu på fredag 1 timme när jag ska dit på specialgruppernas julfest. Ser verkligen framemot det. Men före det ska jag ha en ledig dag. Och nästa vecka är jag ledig, vilket är jätteskönt. . 
Idag fick jag en del saker också, vilket jag inte alls hade räknat med. Av "min" klass fick jag ett fint desico ljus och ett kort, av en pojke i 2:an fick jag en chokladask och av en flicka ett fint brev. Har läst brevet säkert 10 gånger och får tårar i ögonen varje gång. Trodde aldrig jag skulle bli så här fäst vid de här barnen, men jag blev. Helt underbara allihopa ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar