söndag 23 december 2012

årsresumé

JANUARI
2 dagar efter nyåret började skolan för min del. 5 v. + 3 v. + 4 v. praktik hade jag framför mig. Först på Ekhem, sedan hemvården och tillsist Kårkulla boendet. 

FEBRUARI
I Februari var jag bl.a. och kollade på Gamlas dans. Också en Puerto Rico resa hann jag med! 


MARS
I mars var jag och Yassu ute och fotade fina vinterbilder och några dagar efter det var jag och Vickan och tog nya (pass)foton, eftersom vi hade börjat bilskolan och behövde nya foton till körkortet. 


APRIL
I mars dog min mammas faster, så i april var det begravning :--( 
Ett veckoslut var vi på kryssning och en dag i stockholm.
Vappen firade jag med några klasskompisar och några kyrkslättbor här i ekenäs. 



MAJ
8 maj fyllde jag 18 hela år och 12 maj ordnade jag en liten fest för de närmaste vännerna. Var första gången på krog den dagen också. 
Samma dag jag hade fest reste mamma iväg till New York, och när hon kom hem fick jag en massa fina saker, bl.a. ett par vita converse ♥
Körkort fick jag ju också, på min födelsedag t.o.m.! 



JUNI
I juni var det varmt och skönt. En dag körde jag och Vickan iväg till träsket i Västerby och fotade i några timmar.
Jennifer blev student och firade henne i min maxiklänning som jag köpte i Puerto Rico. 



JULI
Sommarjobbet tod slut och jag och mamma körde iväg till Vasa där vi bodde på hotell, shoppade och åt god mat. Var en bra månad kommer jag ihåg. Njöt av de sista veckorna av sommarlovet. 


AUGUSTI
I augusti spelade jag många fotbollsmatcher och så var vi (Jag, yassu och mamma) till Sverige. Mitt livs bästa Sverigeresa, helt klart ♥ 




SEPTEMBER
I september började jag gå aktivt på gym. Tacokväll med klasskompisarna ordnade jag också. 



OKTOBER
På höstlovet var det kryssning som gällde, som blev jättelyckad. Höstphotoshoot hade jag och Vickan i lövhögar, med många fina foton som resultat. 


NOVEMBER
Spenderade en lördagkväll och natt med min kusin, hennes kompis och Vickan. Vi bowlade, åt pizza och var en stund och kollade på nattfotis.
Var också på praktik och trivdes superbra. 


DECEMBERMÅNAD FÅR NI HÖRA OM I JANUARI! 

GOD JUL! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar