onsdag 26 december 2012

julen 2012

Min jul har varit jättebra. Har ätit god julmat, fått massa fina julklappar och igår blev det lite festas. 
Min bästa julklapp då? Joo en weekensresa till Tallin med mamma, min kusin och hennes föräldrar! Far nu på fredagen och kommer hem på söndag. På fredagen ska jag på pedikyr och så ska vi ut och äta efter det. På lördagen kommer jag börja dagen med ett pass Aquapump och på dagen shopping. Lördagens kvällsprogram är 1 timmes massage! Härligt. 
Igår var det utgång som gällde. Var bokstavligt talat skitdåligt! Musiken var superdålig, men tur så hade man bra sällskap iallafall! 
Imorgon ska jag på dagen och sälja raketer och efter det till Yassu och planera nyåret. :---)

Hoppas ni också fick fina presenter och hade en härlig jul ♥








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar