fredag 11 januari 2013

första träningen efter jullovet

Fick en till kommentar angående mina magproblem och behandlingar/tester. Att jag alltså borde ta nya blodprov och se om jag har keliaki/laktos eftersom mycket kan hända på 8 år. Och jo det är sant att mycket kan hända på 8 år men eftersom jag har haft mina problem i ca 10 år och alltid har det varit på samma sätt. Själva problemen ha inte ändras. Så det är ingen vits att ta nya blodprov eftersom man vet att jag inte har varken keliaki eller laktosintolerans. Jag har dessutom testat MASSA olika dieter (1 månad utan ägg, en månad utan mjölk, en månad utan mjöl o.s.v) utan att jag börjat må bättre... Nu ska vi hoppas att hypnosen fungerar! ... endast ca 1 ½ vecka kvar. 

1 kommentar:

  1. Jag har liknande problem och jag har ätit gluten- och laktosfritt i ett halvår och det har hjälpt mig lite men inte är jag helt än..

    SvaraRadera