torsdag 10 januari 2013

akupunktur?

Fick en fråga om jag har provat akupunktur! Och jo det har jag. På 2 olika ställen t.o.m. Men det fungerade inte mot min mage.
Har gjort alla undersökningar och gått på alla behandlingar som går att göra. Det första folk frågar av mej när jag berättar om mina magproblem, är att om jag har testat om jag är laktosintolerant eller har celiaki! Och jo det var det första jag testa, då för kanske 8 år sen! Efter det har jag tagit andra blodprov, gått på akupunktur, gått vanligt till läkare tusentals gånger, varit på ultraljud, på colonskopi m.m....

 
Över till något annat. Min vardag.
Träffade Yassu igår, var på gym och tränade ungefär en timme. Var meningen att jag och Vickan skulle gå på gym idag men hon är tyvärr sjuk så tränandet får vänta tills imorgon, då börjar nämligen fotbollen igen. Och på lördag har jag fotbollsträning och på kvällen match.
Efter det utgång med favoritgänget ♥

1 kommentar:

  1. kanske du bord pröva laktos och celiaki testen igen? mycket kan förändras på 8 år..

    SvaraRadera