torsdag 3 januari 2013

slö dag

Idag har jag inte gjort någonting. Absolut ingenting. Eller jo.. sovit till kl. 13, luggit i soffan och sett en film och ätit lite där emellan. Om det räknas? 
Men, är det inte just det här som är meningen när man har lov? Att sova länge, ligga inne och kolla film och bara slöa? Så har jag förstått. Ifall när det är slaskigt och äckligt där ute... då vill man ju allra helst ligga inne under täcket. 
Imorgon är jag faktiskt tvungen att gå ut och röra på mig lite. Ska nämligen på röntgen till sjukhuset så måste gå en bit. På kvällen blir det fredagsmys med Yassu ♥ OCH! kan ni tänka er att, det här veckoslutet ska jag inte ut, och dansa alltså. Konstigt va? Skulle gärna fara ut men får tyvärr ingen med mig så får se vad jag hittar på på lördagen istället för utgång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar