lördag 20 juli 2013

förstår inte

Jag tycker det börjar spåra ut lite här på bloggen nu... alltså kommentarerna jag får! Jag vet inte vem du är, men du säger att du HATAR mej för att jag är elak och egoistisk?! Har jag någonsin skrivit något elakt på bloggen? Jag är inte riktigt den personen... du verkar int riktigt känna mej så bra!
Och sen... egoistisk! Okej om du tycker att allt bara handlar om mej.. så jo det är kanske sant! Men det här är MIN blogg, det är meningen att den ska handla om mej själv, mitt liv och mina drömmar! Det är inte meningen att den ska handla om dej eller någon annan. Vilket du tyvärr inte riktigt verkar förstå.. :(
Men om du nu hatar mej så måst du väl få fortsätta göra det, finns inte mycket jag kan göra åt det....
Och du kan ju direkt sluta läsa min blogg om du ändå hatar mej, för inte är det väl roligt att läsa en blogg vars ägare är elak och egoistisk? Det skulle inte jag tycka!
 
...och så måste jag nu passa på att tacka för de fina kommentarerna jag fått :)
 


2 kommentarer:

  1. Alltså verkligen du anonym eller vad du nu kallar dej. Du kan verkligen inte känna Cato bra, hon är en av de människor som bryr sej så mkt om andra, så tyvärr har du ganska mkt fel...! vill du trycka ner på någon kan du iaf stå för vem du är!

    SvaraRadera
  2. jag känner dig nog också utanför bloggen. men jo vi ska sluta våra diskussioner här.

    SvaraRadera