fredag 13 september 2013

lasagne

Cyklade till skolan idag. Förra gången jag cyklade tappade jag bort mej på vägen till skolan men hem från skolan hade jag cykelsällskap så då kunde jag inte tappa bort mig. Idag var det tvärtom. Jag hade sällskap när jag cyklade till skolan men när jag skulle hem var jag tvungen att cykla ensam. OCH... jag tappade inte bort mej! pluspoäng till mej. 

Började laga mat efter att jag kollat på tv en stund. Idag blev det lasagne. Måste ärligt säga att jag aldrig lagat lasagne (från början) förut, men jag visste att det inte skulle vara så svårt. Och nej, det var inte svårt men det tog nog tid före maten var helt klar. MEN.. det var det värt. Lasagnen blev jättegod. Kommer definitivt laga på nytt någon gång. 
länk: http://www.recepten.se/recept/lasagne.html


Nu ska jag kolla på Gossip girl en stund. Ikväll ska jag baka lite här hemma. Vad det blir får ni veta senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar