torsdag 12 september 2013

rekord här på bloggen

Oj så många besökare jag hade här på bloggen igår. Nästan 400. Rekordet från förut var ca 220. 

Idag har jag haft en mycket bra dag. Sovmorgon hade jag och låg i sängen till 1 tiden. Uups.
Efter det besökte jag och Josefin biblioteket och lånade några böcker som behövs till ett skolarbete. 
Kaffe var det som gällde sen. På Sweet Wasa. Mycket bra café, både mysigt och goda sötsaker. 
Shoppade lite på stan och skulle köpa en kursbok, men gud vad jobbigt att måsta sätta ca 100 € på en finsk kursbok som man ändå inte förstår något av... så får se vad det blir med det köpet...

Kom sen hem och bestämde mej för att jag skulle laga 1/3 av en skoluppgift klar idag och det målet har jag nu uppnått. Blev precis klar med första frågan av 3. 
Ska nu laga lite mat och sen lägga ner mej och kolla på gossip girl, vilket jag inte gjort på flera dagar nu :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar