måndag 14 oktober 2013

hemma i Ekenäs

Kom till Ekenäs på torsdagkväll, nu är det måndag och jag har inte ännu heller packat upp min dator. Har varken hunnit eller haft lust att sitta vid datorn. Men nu var jag tvungen att låna mammas dator en stund och läsa lite bloggar och själv skriva ett inlägg så att ni nu vet att jag lever.
 
På onsdagkväll hade vi ju myskväll med klassen, vilket var superroligt! :)
På torsdag åkte jag tåg i princip hela dagen. På fredagen var det stan som gällde med Vickan, syngranskning var jag också på (ska nämligen köpa nya glasögon!). På kvällen blev det Kinarestaurang och Idoltittas efter det :)
 
Lördagen bestod av fotografering med kusinen på Ramsholmen och sedan 3 rätters middag hos henne på kvällen. Hade planerat att fara ut efter det men det blev det inget av... Nästa lördag istället ;)
 
Igår var jag hela dagen i Björneborg. Eller halva dagen gick ju åt till att åka dit och hem. Var och se på EIF herrarnas första kvalmatch. Riktigt rolig dag men kallt blev det att sitta stilla 2 ½ timme på kvällen. Slutresultatet blev 2-2 så det finns ännu chans att dom stiger till division 1.
 
Om en liten stund kommer Vickan efter mej, och så bär det av till Kyrkslätt och hälsa på Tanja! :)
 
Nu har ni fått lite uppdatering och klarar er några dagar till. Några bilder har jag inte att bjuda på heller. Lämnade nämligen min kamera i Vasa.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar