tisdag 8 oktober 2013

höstlov

Nu har jag höstlov. Jätteskönt. 
Har dragit lite hemmaträning just och nu blir de dusch och sen tv-tittas resten av kvällen. 
Imorgon ska jag sova länge, träna lite om jag hinner, handla och på kvällen blir det myskväll med klassen. Som jag väntat. Kommer att bli superkul. Ska äta massa gott, bada bastu och spela spel :)

Har idag fått videon som vår lärare filmade när vi höll vår presentation för klassen. Blev helt förvånad. Trodde inte att jag skulle se så lugn ut, men tydligen! ;) Funderar på om jag ska lägga upp klippet här på bloggen. Men endast om ni vill veta lite om mitt fadderbarn och hur det gått till när jag fått mitt fadderbarn o.s.v. Tänkte att det kanske skulle vara roligt med lite videoklipp här på bloggen och inte bara text. Eller vad säger ni? Det är helt upp till er! :) 

Sen kom jag på en till sak. Att ni inte fått se min WC ännu. Jag vet inte hur intressant det är att se, men eftersom jag inte har några andra bra bilder (för tillfället) att lägga upp här så bjuder jag på några vessabilder ;D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar