måndag 25 november 2013

en helg i Ekenäs

Även om jag trivs jättebra här i Vasa så är det nog ändå alltid skönt att fara hem till Ekenäs. Var där nu mellan onsdag och söndag och under den korta tiden hann jag med en hel del. Var en hel del med Vickan, var ut och dansade lite, firade min kusins mamma, såg en futsalmatch och sov länge på morgnarna! 
Vill ni veta en till sak? Jo, nästa vecka åker jag ner på torsdag, kryssning med Julia hela helgen, sen upp tillbaka på söndagen. Sen är jag endast 3 dagar i Vasa och sen får jag jullov!!!! Har nog aldrig tidigare fått jullov så tidigt som 11 december! :D 

Nästa vecka har jag också en hel del program, så som t.ex. filmkväll med klassen och 2 lediga dagar varav 1 spenderas i Malax där jag också kommer bli övernatt :) 
Ser verkligen framemot de här kommande veckorna. Och julen såklart!! 
Men först ska jag fira lillajul med Emilia som kommer hit på fredag och åker hem på söndag ;) 
Och sen vill jag avsluta med att säga GRATTIS åt min fina vän Daniela som just har blivit närvårdare! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar