måndag 10 februari 2014

en helg i ekenäs

På helgen var jag i Ekenäs, därför var det så tyst här på bloggen. Har för det mesta hängt med min fina Viktoria och så hann jag också träffa Yassu en sväng. Har firat morbror som blivit ett år äldre, ätit mammas goda mat, sett på tapeter tills vi ska börja renovera i mitt rum och så har jag bara slappat och njutit. 

Har idag lagat favorit i repris, nämligen tacosoppan, om ni inte har provat den ännu så måste ni göra det! 
Ska nu läsa på finska (har tent både imorgon och på fredag) och så måste jag gå ett varv till apoteket och fråga vad jag ska göra åt min sjuka tå... Blir nog ingen futsalträning den här veckan.. men köpte nya futsalskor idag och dessa hoppas jag att inte gör så att mina tånaglar blir lösa efter varje träning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar