torsdag 6 februari 2014

träningsvärk och sjuk tå

Futsalen igår var verkligen superkul, även om jag märkte att jag nästan inte har någon kondis kvar. När jag kom hem hade jag en blodig tå... tånageln var lös och har inte kunnat sova inatt, p.g.a. värk. Idag morse när jag skulle gå till skolan var den så sjuk så jag fick inte på skorna.. vilket ledde till att jag hamnade bli hemma och äta värktabletter tills värken släppte och kunde först senare på dagen fara till skolan... jo jag vet, det här låter riktigt löjligt...! Nu är min tå lite bättre och hoppeligen sover jag bättre nästa natt :) Imorgon måste jag ju vara pigg när jag ska åka tåg hem till Ekenäs. Tar morgontåget och så kommer Vickan efter mej till Karis, efter det ska vi ut och äta och på kvällen ska jag på morbrors kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar