onsdag 5 februari 2014

jobbigt och svårt beslut

Oj vilken bra dag! Skulle egentligen ha haft skola mellan 9 och 16 idag men fick sluta redan 11.30 ;) Det var den första bra saken och den andra är att jag idag första gången ska på futsalträning, och jag är SÅHÄÄÄÄR taggad!!! :D 


Igår gjorde jag annars ett svårt beslut, kanske ett av de svåraste i mitt liv. Det gäller fotbollen. Jag valde att den här säsongen ta paus från fotbollen p.g.a studier i Vasa och skiftesjobb i sommar. Jag både grät och kände mej lättad på samma gång igår när  jag kom fram till detta beslut. Kommer kännas jättekonstigt att inte alls träna och spela fotboll på sommaren men här i Vasa börjar jag ju nu med futsalen och fortsätter säkert i höst, så helt och hållet lämnar jag inte fotbollen iallafall. Det känns nog som jag har gjort rätt beslut. Får sedan se hur det blir med framtiden, men ett år tar jag paus nu till en början. 
Nu visste ni det!

1 kommentar:

  1. Verkar som du sku ha glömt att bädda sängen idag :) hälsningar från mamma

    SvaraRadera