söndag 30 mars 2014

pampasveckan är över

Då var Pampasveckan över för det här året och vi har redan planer för nästa år, bl.a. att vi då ska fixa biljetter så att vi slipper på Sillis o.s.v. 
Har varit en sjukt kul vecka. Som jag redan skrev sa igår så har jag lärt känna massa nya människor och det är ju alltid jätteroligt. Skulle ju ut igår men till Ollis slapp vi inte, p.g.a. så lång kö, så blev "förfest" hela kvällen istället. Avslutade kvällen på Hese före jag gick hem och sova och dom andra fortsatte en stund till. Eftersom vi inte fick dansa igår, så bestämde vi att vi far ut på tisdag ;) Och förfesten ska tydligen hålla hus hos mej. Det skulle den igår också, men så blev det inte sen heller, så städade ju helt i onödan. Eller kan man ens städa i onödan? :D
Idag har jag luggigt i sängen precis hela dagen, läst på prov och ätit lite gott. 
Nu ska jag kolla på lite serier som jag missat under veckan, har ju inte hunnit med något sånt alls :D
Här kommer lite bilder från igår vårt härliga "F-f-fööfest" gäng
På förfester kan man tydligen också öva på att ge injektioner åt varandra (vi har nämligen examination i injektionsgivning på onsdag)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar