måndag 31 mars 2014

troligtvis inte underkänd

Den lilla tid jag haft över i veckan har jag försökt hinna läsa på anatomiprov. Insåg snabbt att det är alltför svårt och jag inte hinner lära mig allt tills måndag(idag). Tänkte nu ändå att jag far till skolan och skriver provet, ifall jag nu på något sätt skulle lyckas bli godkänd och inte behöva skriva om det, vilket jag var nästan helt säker på att jag antagligen måste göra. 
Provet var bland de kortaste jag någonsin skrivit (tog ca en halv timme att skriva) och det råkade komma just de sakerna som jag nu kunde något lite om, så godkänd är jag nog helt säkert. Jätteskönt att ha det undan, och så glad att jag drog mej iväg till skolan och skrev provet iallafall. 
Kom hem vid 11 och for sen tillbaka och sova, hehe :))
Har nu ätit lite mat och senare ikväll blir det simning och efter det ska jag laga pannkakor åt mej :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar