tisdag 25 november 2014

KAVAT

Glömde på söndagen nämna att jag också köpt en till sak åt mig själv under helgen. Ett par nya vinterskor. Eller de kan lika bra användas på hösten och våren som på vintern. 
Har en tid nu sökt nya vinterskor men har inte hittat någonstans. De skorna som jag nu gått med på hösten har fått hål så de kan jag inte använda längre, iallafall inte när det är blött ute. Men nu har jag hittat ett par perfekta skor av märket KAVAT. De är både vattentäta, varma och stabila. Helt perfekt. De är dessutom svarta och ganska sådär neutrala. Och det bästa med skorna är att de både kan användas ute i snöhögen som inne på Ollis, haha ;) 
Och att de dessutom var på rea var ju inte heller så tokigt. Jag hoppas att jag får många fina vintrar tillsammans med mina nya skor :D
Förlåt för dåliga bilder...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar