måndag 24 november 2014

frågor och svar

Här kommer en lista på onödiga och tråkiga frågor, men har inget bättre för mig just nu... och fick just veta att morgondagens lektion är inhiberad så har endast skola på torsdagen! Älskar att vara ledig lite nu och då och få ha sovmorgon, men inte såhär ofta....Idag har jag inget program men imorgon blir det att gå på stan och på kaffe med några av klasskompisarna! :) 


SENASTE:
1. Drickan du drack? Mjölk
2. Gången du spydde? Jag var väl 8 år kanske..
3. Gången du grät? För någon vecka sen
4. Gången du var i göteborg? minns inte vilket år det var, men kanske för 8 år sen?
5. Gången du var i stockholm? i somras
6. Personen som såg dig gråta? Minns inte?

ANTINGEN ELLER:
7. Svart eller vitt? Oj, jag gillar båda. Men kanske vitt lite mer. Dock inte på vintern, då jag är blek som ett lik :)
8. Hund eller katt? Hund, eftersom jag är allergisk för katter
9. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på lite. Gillar båda :)
10. Tv-spel eller datorspel? Ingendera...
11. Singel eller upptagen? Sjukt skönt att vara singel men också härligt att ha ett förhållande :)
12. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad kanske :D
13. Big Brother eller Paradise Hotel? Ser på båda, men Paradise hotel är nog bättre, även om inget av programmen egentligen är bra! 
14. Varmt eller kallt? Varmt!!
15. Svart hår eller blondt? Blondt helt klart, på mig själv alltså. 
16. Blåa ögon eller bruna? Har blåa ögon men tycker att bruna är finare :)
17. Choklad eller lakrits? Choklad, helt klart.
18. Göteborg eller stockholm? Nu bor jag ju inte i Sverige och har endast varit i Göteborg en gång, men gillar Stockholm så det får bli det :)
19. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
20. Coca-Cola eller Fanta? Åååhhh, coca-cola såklart! Mitt stora beroende! 
21. Pizza eller kebab? Pizza. Eller kotzone, om man får svara det ;) 
22. Älska eller älskas? Båda. 
23. Leva eller dö? Leva!

ANTAL:
24. Personer du älskar? Finns några som står mig väldigt nära hjärtat. 
25. Personer du hatar? Hatar nog inte någon skulle jag säga! 
26. Personer som sagt jag älskar dig? 4 kanske?
27. Personer som hatat dig? Vet faktiskt inte?
28. Gånger du haft minnesluckor? Aldrig :)
29. Piercingar? Bara i öronen (4)
30. Personer du saknar just nu? Yassu, som jag inte sett sen sommaren. Dom flesta andra som jag skulle kunna sakna har jag träffat under hösten så jag klarar mig till jullovet tills jag får träffa dom igen :) 

VEM:
31. Vill du kyssa nu? ... ingen! 
32. Ska du träffa imorgon? Josse, Jenny och Iréne åtminstone :)
33. Sjöng du senast för? Mej själv :P
34. Spelade du tv-spel med senast? Minns inte.. var väl flera år sen..
35. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha, inget just nu iallafall!
36. Förtjänar att dö? Usch, sånt här svarar jag inte på...
37. Vill du sova bredvid inatt? Ingen speciell. 

VAD:
38. Gör dig glad? Bl.a. familj, vänner, resor, sötsaker (haha)
39. Gör dig ledsen? Krig o.s.v. förstås, men också såklart då någon som står mig nära eller som jag känner blir sjuk. 
40. Vad vill du helst göra nu? Precis det jag gör nu - sitter i soffan, ska kolla lite serier och sen laga mat. 
41. Önskar du att du slapp göra? Städa.. hatar att städa. Tur så behöver jag inte göra det idag. 
42. Vad är du mest nöjd över med ditt utseende? Håret kanske. Det börjar bli långt igen, vilket jag förstås vill :) Men utväxten stör mig.. men den ska bort före julen! 
43. Är du mest onöjd över med ditt utseende? Om jag måste säga något så blir det benen. 
44. Tycker du om dina betyg? Det gjorde jag iallafall förut, nu här i Vasa skulle det kunna vara bättre, men är nog helt nöjd ändå och vet ju att jag gjort mitt bästa :) 
45. Ångrar du i ditt liv? Att jag lämnade fotbollen. Men har nog planer på att börja spela igen, iallafall om jag efter studierna flyttar hem till Ekenäs. 


Om ni har några egna frågor som ni vill ställa mig, så får ni gärna kommentera dem här nedanför. Svarar gärna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar