tisdag 24 februari 2015

cinemabowling

Nu har Tanja, Daniela och Vickan åkt hem till södra Finland. Skulle ha haft sån lust att åka med ner, men hamnade tyvärr stanna här och läsa på tent... Först 8 maj slipper jag till Ekenäs. Det är nog konstigt at man aldrig nöjer sig. När jag är i Ekenäs så drömmer jag om att vara i Vasa och när jag är här så vill jag vara i Ekenäs... 

På söndag när dom kom så var det kortspel. godis och Wallander som gällde. En lugn och skön söndagkväll.
Igår shoppade vi i stan några timmar. På kvällen var vi och bowlade 2 timmar på Cinemabowling, superkul eftersom det är flera år sen jag sist bowlade. Idag har jag dock ont i flera muskler.. så helt bra träning måste det ha varit, haha ;)
Efter bowlingen blev det god mat på Amarillo :)
Tack finisar för de här dagarna. I sommar tar vi nästa träff :)

















Ikväll har jag lite annat program än vad jag brukar ha på tisdagar. 
Har fått 2 fribiljetter till en ishockeymatch (Sport- Saipa) ikväll, så tar med Jenny och far och kolla på ligahockey ;)

Har ju sportlov den här veckan och om jag inte får några jobbturer så kommer jag nog bara läsa på tent och göra skolarbeten hela veckan. Helt okej för mig. Har en hel del att göra så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar