söndag 22 februari 2015

Hugo Boss

Länge sen sist. 
På torsdagen kom mamma till Vasa. Vi lagade mat och tog det bara lugnt här hemma på kvällen. På fredagen hade jag skola på förmiddagen och skrev då bl.a. en tent... Var igen rädd att det här skulle bli den första tenten som jag skulle hamna skriva om, men där hade jag fel (igen!). Tenten gick superbra och jag kan säga med 110 procents säkerhet att jag är godkänd :D 
På fredagkväll var det bio med Jenny och Iréne som gällde - Fifty shades of Grey. Jag tror att antingen gillar man den eller sen inte. Jag kan ärligt säga att det var riktigt bra, och jag var glad att jag inte hade några förväntningar före eller hade läst boken.
Allt var superbra filmat och huvudrollerna spelade jättebra mot varandra. Tänker absolut gå och se nästa del när den kommer ut! 

Lördagen gick i shoppingens tecken. Shoppade flera timmar på dagen och jag hittade bl.a. ett par nya byxor. Byxorna är från Gina tricot och jag har likadana från förut, men annan färg. Tycker superbra om dom - dom heter Alex, ifall någon är intresserad av att köpa bekväma och sköna jeans :)
På kvällen blev det mat (och efterrätt) på Fransmanni och efter det hem och kolla Melodifestivalen.

Idag har vi också gått med mamma på stan före hon tog tåget hem till Ekenäs. Nu här hemma har jag städat lite, tvättat kläder och kollat på Grey´s anatomy.  
Om en liten stund kommer förljande gäster- i form av min trio!!
Vickan, Daniela och Tanja är alltså påväg hit och stannar till tisdagen. Ska bli superkul att umgås alla 4 igen :) <3

Angående rubriken så fick jag av mamma en ny parfym - en Hugo boss (Ma Vie)! Den doftar supergott och den kommer minsann  att användas flitigt ;)

Och sen en till sak!
Den kanske bästa och vitkigaste nyheten - JAG HAR ÄNTLIGEB SLUPPIT MIN TANDSTÄLLNING!! 
Såå skönt och så här glad är jag nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar