söndag 22 mars 2015

2 av 4

Nu är min andra praktikvecka slut och 2 återstår. Tiden går så fort och jag lär mig nya saker hela tiden. Ett riktigt språkbad är det att jobba på sjukhuset - vilket förstås bara är positivt :) 
Ser verkligen framemot sommaren och nytt jobb på sjukhuset i Ekenäs eftersom jag nu känner att jag är lite mer insatt i "sjukhusvärlden". Vilken tur att vi nu har sjukhuspraktik före sommaren :) 

Igår körde jag på en enkel fläta och uppsatt hår.
Uppsatt hår är ingen nyhet (eftersom jag har det varje dag på praktiken och annars också ofta) men fläta är det inte ofta jag lagar år mig själv :) Men det ska jag bli bättre på, för det kan ju faktiskt vara helt fint:)

Idag morse när alla andra sov och jag steg upp kl. 5:40 så fick jag se på en fin soluppgång från balkongen. Ibland känns det helt okej att stiga upp tidigt (som idag), men tyvärr inte så ofta...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar