onsdag 11 mars 2015

Vasa city storm

Idag börjar Vasa city storm vilket innebär reor i nästan alla butiker, caféer och restauranger. Blir någon timme på stan med Mona, eftersom jag är ledig dag. Lite shopping (eller åtminstone fönstershopping), kaffe och njuta av solen. Superfint väder idag, så låga conversen på och lite kortare byxor ;)
Såhär till våren är man ju sugen på att köpa lite nya våriga kläder. Men har lite andra, viktigare saker jag vill sätta pengar på i vår och sommar (mer om det senare under våren) så kläder får jag nog nästan bara drömma om nu :) Men allt jag köper så brukar jag nästan köpa på rea så blir nog inte pank om jag köper ett plagg, eller två ;)
Här är iallafall några saker som jag gärna skulle ha i min garderob nu :) 
Har plockat ihop collaget själv på Polyvore

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar