söndag 8 mars 2015

vero moda jeggings

Först vill jag bara säga att endast 12 av ca 100 har svarat på frågan i förra inlägget. Snälla, ALLA ni som läser min blogg - fyll i! Det är som sagt helt anonymt. 
____________________________

Igår köpte jag ju ett par nya byxor. Ett par jeggings (skulle nog själv kalla dem jeans) från Vero moda som endast kostade 24,95 €. Och dom sitter verkligen superbra på. Riktigt sköna och bekväma. Har köpt 3 par jeans nu under en kort tid, men det är så sällan jag hittar byxor som sitter bra och som är bekväma så måste ju passa på att köpa när man en gång hittar ;)
Byxorna ser svarta ut på bilderna, men är nog mörkblåa på riktigt.  
Här hittar ni byxorna. 





Tog sista sovmorgonen nu före praktiken. Tror nämligen inte det kommer finnas så många sådana nu under de följande 8 veckorna. Efter morgonmålet satte jag på conversen (!) och vårrocken (!) och gick in till stan. Gick både i K-citymarket och Anttila. 
Sen en sväng hem via för det blev en promenad till Vöråstan. Gick också in via Minimani och handlade lite till - sånt som inte fanns i stan ;) 
11 grader ute så nu behöver jag inte frysa. Hoppas det här vädret håller i sig bara. 

Nu känns det faktiskt bättre angående praktiken. Ska bli riktigt roligt, och mycket nytt kommer jag ju givetvis lära mig. Och finska hoppeligen också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar