måndag 27 april 2015

måndagsrosor

Den här måndagen har varit superbra. Man (jag åtminstone) brukar ju inte sådär i allmänhet gilla måndagar eftersom man har en hel vecka av jobb/skola framför sig.. men jag ser verkligen positivt på de mesta just nu :) Vår, bara en månad skola kvar, söka ny lägenhet till hösten, födelsedag om mindre än 2 veckor m.m.... :) 
På tal om lägenhet så var jag igår och se på en lägenhet i Rewell center (skulle ju vara drömmen att bo där!), så nu är lägenhetssökandet i full gång. Dock blir det inte just den lägenheten- men hoppeligen någon annan som är centralt belägen! 

Superkul dag på praktiken idag. Fått tala mycket finska och, ätit god lunch, mycket skratt och glada patienter. Tummen upp för det. 
När jag skulle gå hem från sjukhuset så träffade jag Jenny som inte hade några planer på eftermiddagen så det slutade med att vi tog en kaffe på stan (i två timmar) och njöt av det härliga vårvädret :) Så behövligt och skönt att få träffa någon klasskompis nu då man inte sett så mycket av dem under praktiken.




Och...
Eftersom det har varit så fint väder idag så fick jag lust att köpa blommor hem. Men också förstås för att få min nya vas i användning :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar