tisdag 28 april 2015

svettig tisdag

Varifrån har träningsmotivationen kommit plötsligt?  Tycker jag inte haft någon motivation till att träna det senaste året... men idag har jag igen varit på länk! Måste vara det fina vårvädret som ger motivation, för inte vill man ju sitta i soffan framför tv:n när solen lyser ute. Var dödstrött efter morgonskiftet idag, tog en kort powernap när jag kom hem och sen var jag som en ny människa- pigg och energisk :) 
Gillar egentligen inte så mycket att länka, men med bra musik i öronen och sol (!!) så går det ganska bra faktiskt ;)
Dock kan ni kolla (på en av bilderna) att jag inte längre har så bra kondition eftersom pulsen är så hög. Före jag började springa så var pulsen redan  uppe vid 130, så måste nog verkligen jobba på min kondis nu om jag ska spela fotboll i sommar :) 
Nu bjuder jag på lite svettiga bilder, haha 
(..och förlåt för en hel del hiss-selfien på den senaste tiden)

Före länken..

..och efter..



Nu efter en varm dusch blir det kvällsmål och sen och sova.. har 2 morgonskift kvar och sen ska vappen och första maj firas :) På lördag har jag sista praktikdagen, lite tråkigt nog eftersom jag trivts så bra - men ändå riktigt kul att fara tillbaka till skolan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar