måndag 6 april 2015

påskhelgen

Har en lugn och skön påskhelg bakom mig. Mamma har varit här i Vasa sen onsdagen och vi har hunnit göra en hel del roliga saker :) Vi har shoppat, varit ut och gå till Sandö och njutit av solen, gått på loppis, varit i Malax en hel dag och ätit god påskmiddag, varit ut och köra lite (kul att köra bil när jag gör det så sällan nuförtiden), ätit massa choklad, sett 2 Beck filmer och fått överraskningsgäster hit på kaffe. Nu har hon åkt hem och jag har idag fixat lite papper inför kommande praktik som börjar imorgon :) Om en stund ska jag träffa saknade Yassu som hittat upp hit till Vasa och ikväll ska jag umgås en stund med klasskompisarna som jag inte heller träffat på länge! En kul kväll framför mig alltså :)

Imorgon börjar som sagt ny praktik för min del, vilket jag ser framemot. Har hört mycket bra om avdelningen jag ska till - så väntar verkligen :) 
Nu ska jag laga mig klar för eftermiddagen och kvällen. Hoppas ni haft en fin påskhelg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar