torsdag 18 juni 2015

tjuvstartat

Jag har tjuvstartat lite gällande midsommarfirandet...
Idag på jobbet fixade vi ihop en midsommarlunch bestående av ägg, kallröktlax, melonsallad, sill, nypotatis, maltlimpa m.m.
Sååå gott :)
(och nej vanligtvis har jag aldrig telefonen framme på jobbtid men idag var det tillåtet)





Imorgon ska midsommar firas på riktigt för då åker vi över till Åland för att fira riktig midsommar med midsommarstång o.s.v. Ska bli jättekul och jag ser verkligen framemot att åka till Åland eftersom det är måånga år sen jag senast var där. Planerna var att på lördag träffa Mikaela men tyvärr kommer hon inte heller hem till Åland den här helgen så jag tror jag får ta en trip över till Åland i höst för att träffa henne :)

Ni ska alla ha en fantastisk midsommar, och så ska vi hoppas att regnet håller sig borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar