tisdag 16 juni 2015

tillbaka i gamla vanor

Den senaste veckan har varit såå bra! 
Jag har börjat spelat fotboll igen efter 2 års paus. För en vecka sen var jag på första träningen och OJ så det var roligt! Kommer nog fortsätta träna hela sommaren och hösten. Märker först nu hur stor del av mitt liv fotbollen var och hur mycket jag har saknat det! 
Nu dock med ett nytt lag, men alltid kul att träffa nya människor. Och på hobbynivå, inte division 2 längre. 
Men oberoende så är det sjukt kul :)
På lördagen var vi hela dagen i Hangö på turnering. Hade väl 7 matcher på samma dag, vilket nog känns nu efteråt ;) Gjorde faktiskt några mål också men missade dock en straff, hehe :D Vi var bara 6 stycken med och spelade (en spelare för lite) men vi klarade oss ändå superbra. Slutade turneringen på en sjätte plats av 19 lag, så vi var verkligen nöjda! 

..och så hade vi ju jättetur med vädret också. Inte jättevarmt men soligt var det och vi var ute ca 10 timmar vilket man märkte på söndagen. Brände upp hela ansiktet så har nu i två dagar lidit av det, nu börjar dock den röda färgen avta som tur ;) 
På lördagkväll kom Emilia hit och vi åt lite gott och pratade om allt och inget, såå roligt! :)






Igår hängde jag med kusinen på kvällen, blev bl.a. att köra runt i stan lite och såhär fint var det då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar