fredag 31 juli 2015

Sephora

Den här fredagen har gått i shoppingens tecken (typ 5 dagen i rad hehe..). Eller har ju köpt lite saker varje dag nu, men inte kläder utan mest saker till lägenheten - alltså nödvändiga saker :)
Men igår hittade jag faktiskt också en läderjacka. Har såå länge sökt efter en sån och nu har jag hittat den perfekta. Lika med loafers. Hittade idag ett par supersnygga svarta loafers här i stan. Mer om dessa + bilder i ett annat inlägg någon annan dag :)

Ikväll ska vi bara slöa här hemma med mamma, vi har haft program i princip alla kvällar hittills så idag blir det en lugn hemmakväll för en gångs skull.
_____________________________________

Här följer lite blandade bilder 




Fick för någon vecka sedan en "låda" fylld med Sephora nagellack av våra bekanta i Luxemburg. På tisdagen testade jag 2 av dem, och de verkar superbra :)


Idag drack jag min morgonjuice (inte morgonkaffe) på balkongen.


..sen, före shoppandet började, lackade jag tånaglarna med ett annat nytt nagellack. Superfräsch färg såhär på sommaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar