söndag 12 juli 2015

spel- och grillkväll

Passade bra att sova hela dagen igår och sitta inne hela kvällen eftersom vädret var dåligt. 
Eller en fotbollsmatch var jag och Emilia och kollade men det var allt jag var ute igår :)

Kvällen hos Daniela och Danne var kul. Vi spelade Trivial och jag grillade bananer åt mej! Måste vara något av det godaste som finns :) 

Ni kan inte ana hur mycket jag längtar till augusti och Vasa. Inte för att jag inte trivs här i Ekenäs, men när man jobbar skift (vilket jag förstås trivs med och valt själv!) så hinner man inte göra så mycket på fritiden så känns som jag inte hunnit göra så mycket den här sommaren och halva sommaren är redan förbi.. 
Så jag väntar för det första på att slippa till Vasa och börja reda upp allt och fixa i nya lägenheten. Men så längtar jag också till att få umgås med kompisarna där och hitta på roliga saker. Har på känn att det kommer bli en bra månad och kommer bli skönt att ladda batterierna då så att man orkar med praktik sen hela hösten :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar