fredag 24 oktober 2014

lågstadiedisco

Den här veckan i skolan har verkligen varit bra och lärorik. Vi har bl.a. börjat med en ny finska kurs. Hatar finska men vet att det är bra för mig eftersom jag kan jättelite finska. Så hoppas på att jag lär mig våga prata mera under den här kursen :) Sen har vi också haft lite praktiskt den här veckan, nämligen operationsvård - vad man som sjukskötare ska kunna i operationssalen. Superkul och nog det intressantaste vi haft hittills :) 

Igår kväll var jag med Märta och några av hennes klasskompisar på min livs första sitz. Sitzen var på ÅA med temat lågstadiedisco ;) Var sjukt nervös före, vilket visade sig vara helt onödigt. Var riktigt kul. God mat, bra program och tävlingar och mycket skratt :) Efter sitzen blev det Ollis några timmar, även det jättekul. 






Nytt halarmärke är ju inte heller så tokigt :)



Vaknade vid 11 idag, skönt att sova ut efter en vecka med tidiga morgnar. Snö här i Vasa, men + grader så hoppeligen försvinner snön snabbt.
 Har storhandlar och varit till posten en sväng. Om en timme blir det kaffe på Sweet Vaasa med Sofie :) 
Har lång helg nu. Ska till skolan först på onsdag nästa gång så nästan en vecka ledigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar