torsdag 20 november 2014

rockidolen 2014, bio och helg

Onsdagskvällen spenderade jag på Ollis. For dit för att heja och rösta på Märta som skulle sjunga i Rockidolen 2014. Hon var sjukt bra, och vann dessutom, så det var super ;) Blev efteråt några timmar på Ollis och dansade och hade riktigt skojigt. Var hemma vid 1 och skulle upp 7 idag.. Brukar alltid sova minst 8 h/natt men så blev det inte nu, men ändå orkade jag mig upp till skolan, så det var ju bra :) 
Nu på kvällen har jag varit med Jenny. Josse, Iréne och Sofie på bio Vi såg Hungergames, den nyaste - men måste nog erkänna att Hungergames inte är något för mig tyvärr. Men alltid roligt att vara på bio förstås :) 
Nu har jag tagit helg och ska till skolan först på tisdagen så har långledigt, riktigt skönt. Mamma kommer hit imorgon så den här helgen blir det mycket (julklapps)shopping. Dessutom ska vi ut och äta på lördag, vilket jag ser fram emot. Imorgon blir det bara en hemmakväll framför Idol :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar